המשביר לצרכן

החנות הגדולה בישראל. דוגמא לחשיבה המשלבת מספר אלמנטים של פעילות מתחת לקו, בעיצוב נכון ואפקטיבי. חשיבה יצירתית בתוך מסגרת המותג. תפיסה עיצובית המחויבת לשמור על המסגרת, ועם זאת להציע חידושים בכל עונה, בחגים או בפעילויות ייחודיות לחברי המועדון. דוגמא לחשיבה המשלבת מוצרי פרסום בנקודות המכירה, פרינט לסוגיו ואלמנטים בודדים הנדרשים לקמפיין מתת לקו (BTL ). תפיסה עיצובית שממציאה את עצמה מחדש בכל עונה ובכל מבצע, מעניינת ומפתיעה.

פרוייקטים נוספים בתחום:

נגישות